Загальні положення
У 2023/2024 навчальному році заклад освіти працює над науково-методичною проблемою:«Формування компетентності вчителя й учня шляхом створення інноваційно-освітнього простору в контексті розбудови Нової української школи»
Виховна тема: «Формування і розвиток компетентної, освіченої, духовно багатої, свідомої особистості, конкурентоспроможної в сучасному житті шляхм ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей»
КРЕДО: якщо хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, бачити біля себе чесних, справедливих і добрих людей, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини.
СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ЗАКЛАДУ:
ГОЛОВА РАДИ – ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЛІТВІНОВА ГАННА ОЛЕКСІЇВНА
ЧЛЕНИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ:
ГУМЕНЮК Н.В. – УЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ; ГОЛОВА МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ КЛАСОВОДІВ ТА КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ;
АРТЮХ О.М. - ГОЛОВА МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН;
ПОПОВА Н.М. - ГОЛОВА МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН;
ЮДЕНКОВА Т.М. - ГОЛОВА МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ;
ПОПОВА Л.В. – ГОЛОВА МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН;
МОСКАЛЬОВ І.О. – ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР;
ЖУРБА А.М. - СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ;
СТЕЛЬМАХ Н.О. -ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ.
Завдання та Основні функції методичної ради:
Ø Підвищувати рівень майстерності вчителів , мотивації вчителів та учнів до самоосвіти, самоаналізу, самоконтролю, самовдосконалення;
Ø - Забезпечувати випереджувальне науково – методичне інформування членів педагогічного колективу та учнів;
Ø - Проводити аналіз професійних знань, умінь вчителів, у зв’язку із змінами у завданні та змісті освіти в Україні;
Ø - Координувати колективні форми і методи роботи та самоаналізу з метою підвищення педагогічної майстерності вчителів;
Ø - Розробляти систему заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу вчителів, впровадження досягнень передового педагогічного досвіду, інновацій та забезпечити їх практичну реалізацію.
Ø - Участь в атестації вчителів;
Ø - Координація діяльності роботою з рай методичним кабінетом;
Ø - Консультування вчителів;
Ø - Науково – методичне інформування вчителів;
Ø - Вивчення і аналіз практичної освіти;
Ø - Вивчення професійного рівня вчителів і творчих здібностей учнів;
Ø - Стажування молодих вчителів;
Ø - Масові заходи з вчителями та учнями.
Папка з організації методичної роботи