A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Низівський ліцей
Садівської сільської ради

Кроки для вирішення конфліктів у дітей

Дата: 25.07.2024 19:11
Кількість переглядів: 32

Кроки для вирішення конфліктів у дітей

Практичні поради для батьків та педагогів, які допоможуть навчити дітей успішно справлятись зі складними ситуаціями

Уміти запобігати конфліктам і справлятись із будь-якими їх проявами – досить складна для дитини задача. А мати справу з булінгом – особливо. Обговорюючи з дітьми способи запобігання знущанням та ефективні дії для вирішення всіляких суперечок, ви тим самим озброюєте їх необхідними навичками, які допоможуть їм успішно справлятися з важкими ситуаціями навіть ще до того, як вони виникнуть.

Правильні кроки для вирішення конфліктів

Уміння справлятися з конфліктом – це цінна навичка для життя в цілому, і володіти нею повинна кожна людина. Вона особливо важлива для сучасних дітей, які можуть зіштовхуватись не тільки з особистісними конфліктами у своєму мікросоціальному середовищі, а й через Інтернет, тобто з так званим «кібернасильством» (кібербулінгом).

Під час врегулювання конфлікту важливо пам'ятати, що іноді він взагалі не полягає у з'ясуванні того, хто правий, а хто винен, а є ілюстрацією та прийняттям того, що різні думки іноді можуть зіштовхуватись одна з одною.

Діти, які втягнуті в конфлікт, можуть зробити такі кроки для вирішення конфлікту:

1. Стоп (зупинитись). Не дозволяйте емоціям виходити з-під контролю. Зробіть крок назад і спробуйте заспокоїтись, оскільки гнів ускладнює вирішення конфлікту.

2. Висловити (розкрити один одному), у чому полягає суть конфлікту. Переконайтеся, що обидва учасники конфлікту, чітко розуміють, що викликало розбіжності, й уточніть потім, чого хоче чи не хоче кожний з учасників.

3. Знайти позитивні варіанти. Подумайте над тим, яке справедливе рішення можна запропонувати – таке, щоб воно задовольнило потреби  обох сторін.

4. Вибрати той позитивний варіант, з яким  обоє можуть погодитись.

5. Звернутися по допомогу. Якщо ж конфліктуючі жодним чином не можуть домовитися, необхідно звернутися по допомогу до людини, не залученої до конфлікту. Не зацікавлена в кінцевому результаті особа, імовірно, буде більш об'єктивною в ситуації, що склалась.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень