16:26 09.04.2025
Безпечне освітнє середовище
Вітаю! Департаментом кіберполіції Національної поліції України підтримується волонтерський проект інтернет – платформа «BRAMA», яка об’єднує ряд проектів, реалізованих у синергії Кіберполіції України та волонтерів. Основною метою проекту є протидія кремлівській пропаганді та фейковим або проросійським ресурсам у мережі Інтернет, а також підвищення рівня цифрової безпеки громадян. З метою популяризації даного проекту серед мешканців Сумщини і можливого залучення до нього всіх охочих, прошу Вас розглянути можливість та здійснити розміщення інформації про цей проект на сайтах та сторінках соціальних мереж підпорядкованих Вам підрозділів, установ та організацій.
Очистимо наш інфопростір разом! Долучайся до проекту BRAMA - це синергія громадян, приватного та державного секторів у протидії дезінформації та незаконному контенту в інформаційному просторі.
Для того щоб стати частиною нашої команди переходь за QR кодом, або за посиланням нижче.
Якщо ти не можеш донатити своїми силами або фінансами, ти можеш донатити свій час!
********************************************************************
Бажаєте безпечно використовувати онлайн-світ в освіті, роботі, розвагах, повсякденному житті?
Приєднуйся: проєкт «Кібер Брама» який допоможе дізнатись, як безпечно користуватись мережею, попереджати та протидіяти злочинним діям в Інтернеті та не стати жертвою ворожої пропаганди. За допомогою порталу Ви навчитесь безпечно використовувати сучасні цифрові технології, соціальні мережі, онлайн-платформи та застосунки, а також дізнаєтесь про наявні ризики в кіберпросторі.
Детальніше за посиланням: https://stopfraud.gov.ua/

ПРО МІННУ БЕЗПЕКУ, ПОЖЕЖНУ БЕЗПЕКУ, ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ ТА ІНШЕ...


Вибухові «мʼячики» — новий вид небезпеки!
На світлинах — кулькові осколкові авіабомби ШОАБ-0,5. Одна касета РБК-500 містить 565 таких “кульок” масою 400 грамів кожна.
Мають велику зону ураження: коли розлітаються та падають на землю, частина з них не детонує. Тож від будь-якого дотику можуть розірватися.
❗️Небезпека також полягає у тому, що ці авіабомби схожі на невеликі мʼячики та мають сріблястий колір, тож можуть привертати увагу малечі.
Покажіть дітям світлини та нагадайте основні правила мінної безпеки: бачиш вибухонебезпечний предмет — ❌НЕ підходь!
Поради батькам "Як говорити про вибухонебезпечні предмети"
Буклет "Алгоритм дій за сигналом"
Відео з мінної безпеки
Презентації для вчителів для проведення уроків з мінної просвіти
Презентація до уроку з мінної безпеки для учнів 5-11 класів
Відеоурок з мінної безпеки для учнів 1-4 класів
Увага! Дії у разі виявлення підозрілих і вибухових пристроїв
При виявленні вибухонебезпечного або підозрілого предмета, особа ЗОБОВ’ЯЗАНА:
Негайно припинити всі види робіт в районі виявлення вибухонебезпечного пристрою.
Повідомити про небезпечну знахідку та її розташування оперативно-рятувальну службу
ДСНС, поліцію, місцеві органи влади.
Встановити із підручних матеріалів (мотузки, шматка тканини, каміння та ін)
попереджувальні знаки або огорожу навколо вибухонебезпечних предметів.
ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:
Наближатися до знахідки.
Брати її до рук та намагатися самостійно вилучати із землі.
Наносити по предметі удари.
Розпалювати поряд багаття або кидати в нього предмет.
Допускати дітей і сторонніх осіб до місць виявлення вибухонебезпечних предметів.
Користуватися мобільними телефонами та засобами радіозв’язку (вони можуть
спровокувати вибух).
Здійснювати на предмет звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже
практично всі вибухові речовини отруйні та чутливі до механічних, звукових впливів та нагрівання.
ПАМ’ЯТАЙТЕ! Розмінуванням, знешкодженням або знищенням вибухонебезпечних предметів займаються тільки фахівці відповідних служб! Одна з основних причин нещасних випадків з вибуховими пристроями – грубе порушення елементарних правил безпеки.
Алгоритм дій при сигналі "Повітряна тривога!"
Безпека цивільного населення в зоні бойових дій
Правила евакуації для дітей
ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ І ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ВІЙНИ
https://rada.info/upload/users_files/33361998/f3a4ec2fdd0905b4cd21d8158a9bf338.pdf